PROCES REJESTRACJI
Czym jest Portal kierowcy?
Portal kierowcy umożliwia korzystanie z usługi ładowania samochodów elektrycznych za pomoca ładowarek obsługiwanych przez easyEV.
W jaki sposób skorzystać z easyEV?
Do prawidłowego korzystania z easyEV i Portalu kierowcy niezbędny jest komputer z dostępem do sieci oraz wybrana przeglądarka internetowa:
- Safari
- Firefox
- Chrome
- Edge
Jak skorzystać z systemu bez rejestracji?
Jednorazowe naładowanie auta jest możliwe po skorzystaniu z prostego procesu, który umożliwi pobranie płatności za usługę ładowania. Rejestracja jest dostępna w zakładce „Portal kierowcy”.
Jakie dane muszę podać przy rejestracji?
Wymagamy podstawowych danych – oprócz imienia i nazwiska, także adresu rozliczeniowego. Każde konto wymaga podania hasła oraz adresu e-mail, a w przypadku konta firmowego także danych firmy – nazwy, numeru NIP oraz adresu firmy. Dane bez problemu mogą być wyedytowane z poziomu konta „Portal kierowcy” easyEV i Portal kierowcy
PYTANIA TECHNICZNE
Korzystanie z ładowarek EasyEV
Korzystanie z ładowarek easyEV jest możliwe po przejściu poprawnego procesu rejestracji na portalu kierowcy. Po wyszukaniu pożądanej stacji ładowania, możemy rozpocząć ładowanie wybierając odpowiedni przewód do ładowania.
Równoległe ładowanie kilku aut
Z jednej ładowarki może korzystać kilka aut, o ile wolne są złącza dedykowane danemu pojazdowi. W ładowarkach znajdują się trzy gniazda (poniżej).
Typy złącz dostępne na stacjach
Typ 2, CCS2, CHAdeMO
Kończenie procesu ładowania
Ładowanie auta kończymy w aplikacji, następnym krokiem jest wypięcie kabla ładującego.
W jaki sposób odzyskać hasło logowania?
W Portalu kierowcy należy wybrać opcję „Zapomniałem hasła”. Po podaniu adresu mailowego podanego przy procesie rejestracji, na skrzynkę pocztową dotrze wiadomość pozwalająca na nadanie nowego hasła.
W jaki sposób odzyskać hasło logowania?
Jeśli urządzenie, z którego podejmowana jest próba opłaty ładowania jest podłączonego do internetu, należy skontaktować się z działem obsługi klienta dzwoniąc na numer 22 751 52 52 lub pisząc na support@easyev.pl.
OBSŁUGA KLIENTA
W jakich godzinach można zgłosić się do biura obsługi klienta?
Dla klientów easyEV udostępniamy biuro kontaktu czynnne w godzinach 9-17. Prosimy o kontakt na 22 751 52 52 lub pisząc na support@easyev.pl.
Co zrobić gdy miejsce ładowania zajęte jest przez auto spalinowe?
Taki przypadek należy zgłosić odpowiednik służbom – Straży Miejskiej lub Policji.
Miejsca easyEV oznaczone są odpowiednimi znakami i przeznaczone są jedynie samochodom elektrycznym użytkującym stacji w trakcie ładowania.